Od 3 sierpnia br. wraca bezpośrednia obsługa w punktach niepodpłatnej pomocy prawnej
W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz kierując się dobrem klientów jak i wykonawców porad stosuje się organizację bezpośredniej obsługi interesantów dostosowaną do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Oznacza to realizację nieodpłatnych porad prawnych zgodnie z Zaleceniami Ministra Sprawiedliwości i Głównego Inspektora Sanitarnego.
1. Porada może się odbyć wyłącznie po umówieniu terminu wizyty pod nr telefonu: 609 009 469 lub za pomocą internetowej rejestracji dostępnej na stronie www.pulawy.powiat.pl.
2. Należy zgłaszać się na umówiona godzinę, bez osób towarzyszących.
3. W celu zwiększenia bezpieczeństwa proszę o ograniczenie do minimum czasu oczekiwania na miejscu.
4. Każda osoba powinna korzystać z własnych przyborów (długopisy, notatniki, itp.).
5. Do punktu może wejść wyłącznie osoba z osłoną na usta i noś (maseczka, przyłbica).
6. Przed wejściem do punktu należy zdezynfekować ręce lub założyć rękawiczki.
7. Należy przestrzegać dystansu społecznego między osobami wynoszącego przynajmniej 2 metry od innych osób.
8. W przypadku spraw niewymagających fizycznej obecności w siedzibie punktu zaleca się korzystanie z nieodpłatnych porad prawnych z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.